Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Sekretarz szkoły  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas nieokreślony  
Stanowisko
Sekretarz szkoły  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2018-07-13  
Data wygaśnięcia
2018-07-31  
Tagi
 
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE  
Powiat
włocławski  
Gmina
Kowal
Miasto
Kowal  
Ulica
ul. Kazimierza Wielkiego  
Numer budynku
9  

Stanowisko: Sekretarz szkoły

Miejsce pracy: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu

Dane podstawowe:

  1. Nazwa stanowiska pracy:  Sekretarz szkoły
  2. Wymiar zatrudnienia: 1 etat          

Wymagania kwalifikacyjne:

  1. Wykształcenie: wyższe lub średnie
  2. Wymagany staż pracy- 5 lat

Wymagania dodatkowe

  1. Komunikatywność
  2. Sumienność i dokładność
  3. Dyspozycyjność i samodyscyplina
  4. Dobra opinia
  5. Niekaralność

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Prowadzić sekretariat szkoły tj.:

  • obsługiwać interesantów, udzielać informacji,
  • rejestrować pisma wchodzące i wychodzące,
  • przestrzegać zasad oszczędności w gospodarce kancelaryjnej, zabezpieczać tajność i poufność akt, 
  • zabezpieczać i przechowywać pieczęcie urzędowe, druki ścisłego zarachowania i inne dokumenty,
  • pisać korespondencję i inne pisma zlecone przez dyrektora,
  • prowadzić dokumentacje uczniów objętych obowiązkiem szkolnym (w formie papierowej i elektronicznej),
  • prowadzić rejestr przyjęć do szkoły,
  • wystawiać legitymacje uczniom,
  • wykonywać odpisy dokumentacji,
  • wystawiać różnorodne druki i zaświadczenia,
  • wykonywać sprawozdania dotyczących uczniów, nauczycieli między innymi SIO,
  • nadzorować ważność książeczek zdrowia dla celów sanepidu,
  • aktualizować książeczki zdrowia pracowników,
  • ewidencjonować bilety MZK i znaczki pocztowe,
  • przyjmować telefony i faksy – przekazywać je adresatom, obsługiwać kserokopiarkę,
  • ewidencjonować zwolnienia lekarskie pracowników szkoły,
  • zamawiać, wydawać, rozliczać i ewidencjonować druki szkolne w tym gilosze świadectw, dzienniki lekcyjne i inne druki ścisłego zarachowania,
  • zaopatrywać szkołę w artykuły biurowe,
  • prowadzić archiwum szkolne oraz elektroniczny obieg dokumentów.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy
  3. Kserokopie świadectw pracy
  4. Oświadczenie o niekaralności
  5. Dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Uwagi dodatkowe:

  • Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
  • Warunkiem dopuszczenia kandydata do udziału w dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnienie przez niego wymogów formalnych.


Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego  w Kowalu ul. Kazimierza Wielkiego 9 w terminie do 13 lipca 2018r. do godz.14:00 z dopiskiem na zamkniętej kopercie „Oferta pracy na stanowisko sekretarz szkoły”.
 

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne umieszczona będzie na stronie internetowej BlP Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu. Dyrektor ZS CKR w Kowalu telefonicznie zaprosi kandydatów wybranych spośród ofert na rozmowy kwalifikacyjne. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BlP ZS CKR w Kowalu.

Informacja o wynikach rekrutacji zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

 

WYNIKI NABORU

Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu ul. K. Wielkiego 9 informuje, że w wyniku naboru na wolne stanowisko pracownicze - SEKRETARZ SZKOŁY –1 etat w ZS CKR w Kowalu, wymagania formalne spełniały oferty przedstawione przez:

1. Sinczewska Justyna - Włocławek

Jako kandydatkę do pracy na stanowisku Sekretarza Szkoły – 1 etat wybrano Panią Justynę Sinczewską



Dyrektor Szkoły: 
mgr Andrzej Zdrojewski

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..